lunes, 30 de marzo de 2020

CUANDO TODO PASE....


Grupo De Niños Pequeños Sentados Alrededor Del Maestro Leyendo Una ...


UFF. OS PREGUNTARÉIS QUE ACTIVIDAD ES ESA QUE SE 

TITULA CUANDO TODO PASE.

PENSARÉIS QUE ESTA PROFE ...... ESTÁ UN POCO

  RARA ESTOS DÍAS.

PUES ES MUY SENCILLA.

  SOLO TENÉIS QUE DIBUJAR, ESCRIBIR O MANDA UN MENSAJE CON LO 

PRIMERO O LO  QUE MÁS OS GUSTARÍA HACER CUANDO TODO ESTE PERIODO

 DE CONFINAMIENTO PASE.

MI DESEO SERÍA " CUANDO TODO PASE,  iré caminando hasta Vivero a ver a mi madre y hermana y darles un abrazo".




15 comentarios:

  1. Hola Eva:
    Son Pablo, eu cando pase todo esto o que quero é:
    1º. darlle un bicos e abrazos a toda a miña familia( padrino, madrina, tios, primos, abuelas, etc...)
    2º. Xogar e abrazar os meus compañeiros de clase.
    3º. nadar moito na piscina.
    E por ultimo darche un bico e un abrazo moi forte, porque te voto moito de menos.
    un saudo Pablo

    ResponderEliminar
  2. Moitas grazas Pablo. Son cousas importantes, eu tamén te darei unha aperta moi grande.

    ResponderEliminar
  3. Boas a todos, son Vega.O primeiro que quero facer e abrazar a miña familia e amigos.Espereo que esteñades ben, vemonos pronto.Un biquiño

    ResponderEliminar
  4. Hola a todos, son Valeria e o que quero facer primeiro e ver a miña familia , e darlles besos e ver os meus amigos, e xogar con todos. Bicos

    ResponderEliminar
  5. Hola eva. Son mateo pico. A min tardame moito xogar o fubol e no barranco cos meus amig@s. E ver a toda a familia. Un beso enorme a todos.

    ResponderEliminar
  6. Gracias Valeria e Mateo Pico polas vosas mensaxes. Pronto estaredes xogando cos vosos compañeiros

    ResponderEliminar
  7. Hola, son Nicolás. Gustariame que pase todo isto pronto para poder coñecer a miña prima que vai nacer. Tamen quero darlle moitos bicos e abrazos a toda a miña familia e quero xogar cos meus amig@s no colexio e
    no parque. Un bico enorme para tod@s.

    ResponderEliminar
  8. A min apeteceme xogar cos meus amigos.
    Voto de menos nadar e xogar ao futbol.
    Quero ver a miña familia.
    bicos de Quique

    ResponderEliminar
  9. A verdade Nico e Quique é que todos queremos o mesmo voltar a abrazar as nosas familias e Xogar cos amigos. Bicos para vós tamén.

    ResponderEliminar
  10. Bos días Eva, voto moito de menos a meus avos,e tardame estar cosas amigos do cole

    ResponderEliminar
  11. Bos días Eva, voto moito de menos a meus avos, e xogar cos meus compañeiros, un biko para ti

    ResponderEliminar
  12. Hola Eva o primeiro que vou facer e ver os meus abuelos a madriña,miña tia os meus compañeiros do cole...tardame veros bicos

    ResponderEliminar
  13. Hola Clara e Iván. A verdade é que todos desexamos ver a familia e os amigos do cole.

    ResponderEliminar
  14. Cuando todo pase,me gustaría ir visitar a toda la familia,ir a un restaurante con la familia comer churrasco,y jugar con todos vosotros.

    ResponderEliminar