domingo, 19 de abril de 2020

AMIGOS ESPECIAIS


Ola rapaces! Sei que a todos vós os gustan os animais e que moitos tedes mascotas.
Hai outros que aínda que non tedes mascotas, gustaríavos  ter un animal de compañía ou mascota nas vosas casas. 

Eu cando era pequerecha coma vós tiña uns peixes laranxas moi bonitos a os que lle daba de comer e coidaba.

 Fai uns meses no meu garaxe un paxaro ( merlo ) fixo o seu niño e tiña 3 ovos dos que sairon uns paxariños pequenos. Cando esos paxaros pequeniños poideron voar fóronse a outro lugar. 

Ben, agora vós quero presentar a uns "amigos" que son especiais para min e os meu veciños. Son uns animaliños que conviven ao redor da miña casa. 
Mini a cadela do Matías de 5 anos do cole de Galdo

Niebla e Nube. Nube é o poltro que ten 7 días de vida












Son os parrulos Donald e Daisy de Alberto




                 Estas son as galiñas e os pitiños da avoa de Saúl e de Saúl Arias

Pois aquí van as actividades:

Tedes algunha mascota ou animal nas vosas casas? Decide que animal é, o seu nome e podedes mandar unha foto del.

Se non tiverades animal ou mascota. Que animal vos gustaría poder coidar? Decide cal sería e poñedelle un nome. 
 Podedes facer un debuxo!.



8 comentarios:

  1. Hola Eva, son Félix eu teño dous cans e unha tartatuga. Os canciños chamanse Tito e Lola e xa son moi velliños, e a tartaruga chamase Clementina.

    ResponderEliminar
  2. Xenial Félix. Xa vin os debuxos que mandaches dos teus amigos especiais e encántanme.

    ResponderEliminar
  3. Hola Eva, son Valeria e teño un can que se chame Max,un hamster que se chama Rufi. Tamen teño patos, galiñas e pitiños pequenos. E gustame moito xogar con eles.

    ResponderEliminar
  4. Hola a todos. Son mateo pico. Eu teño doas mascotas. Son dous cans. Chamanse xana e rabble. Son nai e fillo. Un ten 8 anos e ou macho ten 4. Mandoche fotos o teu correo. Un besoooo a todos.

    ResponderEliminar
  5. Moitas grazas Valeria e Mateo Pico. A verdade é que os que vivimos no campo podemos coidar e ter mascotas.

    ResponderEliminar
  6. Hola a todos soy Clara tengo una perrit que se llama Luna y 11 gallinas ,me gust mucho jugar con Luna

    ResponderEliminar
  7. Hola a todos soy saray, tengo un perrito y se llama Ares y juego mucho con el

    ResponderEliminar
  8. Grazas Clara e Saray. A verdade é que con tanto animal poderíamos montar unha granxa.

    ResponderEliminar