jueves, 30 de abril de 2020

DIA DA NAI


O primeiro domingo de maio ( é dicir o día 3 de maio) celébrase de forma especial " O día da nai", aínda que deberíades celebrar todos os días do ano o cariño que lle tedes as vosas mamás.

Como non puidemos preparar nada no cole eu propóñovos que lle fagades un regalo especial ( non tedes porque mercarlle nada) senón que lle podedes facer un agasallo feito por vós.

Seguro que as vosas mamás lle gustará moito que vós recordedes dita data tan especial. Mándovos varios vídeos e ideas que lle podedes facer. Aquí van as propostas:

1-Elaborar una tarjeta de felicidades






 2-Flores

 


ESTAS SON ALGUNHAS IDEAS PERO TAMÉN PODEDES FACER UN DEBUXO. PEDIDE AXUDA A PAPÁ OU A O VOSO IRMÁ OU IRMÁN MAIOR QUE VOS AXUDE PARA QUE SEXA UNHA SORPRESA PARA MAMÁ.

GUSTARÍAME QUE ME DIXÉRADES QUE É O QUE LLE DADES DE AGASALLO ( PODEDES MANDAR UNHA FOTO OU ESCRIBILO).

6 comentarios:

  1. Eu regaleille a miña nai un debuxo feito por min so.
    E unha caixa de bombóns

    ResponderEliminar
  2. Saray
    Eu regaleille un debuxo feito por min e un abrazo con beso

    ResponderEliminar
  3. Mateo pico
    Eu miña irma regalamoslle moitos besos..un debuxo..

    ResponderEliminar
  4. Miña irmá fixo un debuxo e axudoume a min a facerlle unha flor e tamen a pintei. E envieche un correo coa foto.

    ResponderEliminar
  5. Valeria:
    Eu fixenlle un debuxo pa regalarllo miña irma e mais eu. E cando nos levantamos demoslle moitos besos, e abrazos. E coa axuda de papa fixemos o desayuno.

    ResponderEliminar
  6. Encántame os vosos agasallos para vosas nais. Eu coma non a poido ir visitar mandeille moitos bicos virtuales. E Saúl Arias regaloume ademáis de moitos bicos unha caixiña con gominolas.(Así tamén as comía el).

    ResponderEliminar